2015年1月15日 星期四

緊急救膚好物品

近期天氣乾燥加上我係有嚴重鼻敏感嘅人,咀唇上和鼻子一定乾到脫皮。 係呢個時候,我通常會諗下過往用過最有效嘅保濕產品。 人真係要去到最危急嘅情況先會諗起最實用嘅方法。 以下就係我本人覺得最好最危急嘅保濕產品:
 
Fresh Rose Face Mask一定有份入圍啦,但我嫌佢有少少美中不足就係敷完之後要用清水洗乾淨唔可以就咁用化妝綿抹走因為佢裡面有好多玫瑰花瓣。

 但係如果你朝早醒來好趕時間但塊面又乾到上唔到粉。Fresh真係幫到手!起床後用清水洗洗面再敷住玫瑰面膜沖涼,最後先把面膜洗走。只需要短短的十五分鐘上粉就很貼服。 當然,如果大家有時間我會建議搽好精華之後敷一塊面膜唔好洗待吸收後再搽面霜,咁就更保濕啦。




精華素同面霜我覺得Aesop好用,因為佢以價錢同效果我覺得有四粒星。 Aesop支Damascan Rose Facial Treatment大約五百多,但係細細支可以用到一年。 支油本身唔可以就咁用,要加落精華素一齊用。
 



















當然支精華素我都係用Aesop,佢呢支Parley Seed Anti Oxidant精華唔駛五百蚊大大支,用嘅分量又唔需要太多因為會溝油。每一次我只不過用五毫子咁大分量嘅serum再加三滴玫瑰油用掌心輕力按入面,之後再用serum溝Parsley Seed Anti-Oxidant Facial Treatment(佢有抗衰老嘅功效)就已經夠滋潤啦。特點係唔會話好油難吸收,相反仲吸得好快好爽! 其實我係Aesop一來香港嘅時候就已經開始用。但之後貪新鮮試其他牌子就慢慢忘記咗Aesop嘅好。 好坦白,我呢幾年冬天都無咩脫皮情況所以無需要用到咁勁嘅護膚品。

可能隨著年紀漸大又比較忙所以上年特別乾!就算有老公滋潤都係咁話!




面霜我用係Aesop Perfect Facial Hydrating Cream,由於佢真係太強所以夏天唔可以用,不過開冷氣嘅時候都可以當晚霜。 佢搽上面時真係吸得好快同一點兒笠嘅感覺都無,超讚!價錢就貴咗少少要成八百幾蚊,但係比起千幾蚊個啲已經算好好啦!而家樣樣野都加價就係人工無咩點加。激死人!



                                        另外介紹一些平價嘅面膜。台灣Bonanza 寶藝沙龍對好多人黎講應該唔陌生啦。 以前得藍色同紫色,藍色係酵素冷膜有美白功效。紫色係保濕面膜,好明顯係保濕啦!呢兩款面膜都係啫哩狀。呢個牌子講緊係幾年前我朋友仲未結婚已經開始用,佢而家仔女都生埋啦!都係個句,唔到緊張關頭都唔記得佢嘅好!



近年仲新出咗多穀物同深層面膜。多穀物主力係美白,試過真係好美白而且滋潤度高唔似一般嘅美白面膜,應該話去面黃好好。 呢隻面膜本身唔會乾到邊硬,我嘅用法就係厚敷完用棒棒摑走佢。話明多穀物一定好多粒子啦,我會再用化妝綿抹多一次。之後就可以搽平時嘅護膚品㗎啦!
有時我貪心啲會搽完精華素再敷多塊平價面膜例如森田藥莊,肌研呀等等。

最後係送上我老公昨晚為我下廚的晚餐。 日式照燒汁燒牛排加配菜 。十分美味!!應該好多女士會欣賞因為個Teriyaki Sauce較甜,但我本身唔係好喜歡甜。 不過食落係ok (點都要讚揚下嘅>.<)  食譜煮法之後再告訴大家!Enjoy~



沒有留言:

張貼留言