2015年1月16日 星期五

好酒推介 - 南部美人

 
我係一個sake殺手,識得我嘅人都知道我係超級鍾意飲sake!一來覺得易入口,二來飲多咗第二朝起身一點兒辛苦都唔會有(如果你飲靚sake嘅話)三來就係我張生都好鍾意飲!不過佢比我要求更高,一定要夠凍同埋要有隻靚杯佢先飲得開心!

呢隻清酒都係佢介紹我飲,原因?佢夠平夠好飲!攞嚟招呼家人朋友一啲都唔失禮!個個必定有讚無彈!我試過買去公司小型晚餐,當晚我地係吃打邊爐!我一早將sake放晌雪櫃放工先拎去。同事當中有外國人,有唔同地方長大嘅香港人亦有內地人。 全部有份飲嘅同事都讚不絕口第日仲問我邊度買因為佢地想買返屋企開party用! 就算我地拎去家庭聚會個個都話正!

照片係網上搵因為我只係影咗個箱同埋6支大吟嚷
 
先講講個size先啦。 佢有720ml同1.8L,好多人都會覺得1.8L點飲呀! 講真,兩三條友吹下水好快飲哂。 唔係講笑,我兩個人食晚飯都可以清支1.8L啦! 因為佢太易入口,飲下飲下真係唔覺 ! 就連我最唔鍾意飲酒嘅朋友都可以接受佢,可想言之佢個威力有幾大!

銷售地點亦唔係太多,大型例如Citysuper,The one 地牢個間超級市場。
 
一般日本餐廳係無得點嘅,最大路都係飲啲平價例如玉乃光,男山等等。 所以我通常會買去餐廳情願比開瓶費都想飲得好啲! 再來就係講下價錢, 一支1.8L夠竟要幾多錢呢? 答案係$340港幣!!!!係你無睇錯我亦無講錯!如果你有Citysuper咭仲有95折即係$323!!!!1.8L喎! 係咪超抵先? 不過,由於識飲嘅人越來越多所以好多時都會無貨! 我同Citysuper嘅姐姐比較熟因為我每次都6支6支咁入貨(6支放係我屋企唔駛一個月就無哂! 無他嘅,我地兩個都勁好客。 每星期都一定有朋友上嚟飲酒。亦因為呢個原因,我屋企係有兩個雪櫃),每次有貨返佢都即時打比我幫我留貨。
呢個箱啱啱好藏到6支,運送哥哥一箱過唔駛煩
 
720ml其實都賣緊二百幾蚊,加多一百都唔駛就多一倍酒喎!點計都係1.8L抵啦!況且飲唔哂可以放返落雪櫃,只要一星期飲哂就ok。 當然,超過一星期都得只不過味道會走咗啲無咁甜! 話你知如果鍾意吃海膽和蟹子沙律嘅話配呢支酒係一流! 食物即時變得更甜,鮮味更出!連青瓜絲都變得好甜呢!!!!

以上個支我講緊係南部美人吟嚷,而張相係大吟嚷(我地連大吟嚷都係6支咁買, 哈哈哈哈)。 當然大吟嚷係好飲好多啦。 價錢大約六百至七百蚊左右,但個size係720ml。 係㗎,鍾意飲酒呢個嗜好可以好貴㗎! 咁一定比唔上過萬嘅紅酒啦!我試過六個都鍾意喝酒嘅人食日本餐,淨係飲酒一人都五,六百。 當中仲要有飲啲平價酒。
 
所以下次去朋友屋企或者自己屋企開party就可以去買定啦! 好似買滿300已經包埋送貨,超抵!

沒有留言:

張貼留言